21 Eylül 2012 Cuma

PARENT EFFECTIVENESS TRAINING SEMINAR / ETKİLİ ANNE-BABA EĞİTİMİ SEMİNERİ

ETKILI ANNE-BABA EĞITIMI NEDIR?


Bu program ödüllü psikolog ve üç kez Nobel Barış Ödülü Adayı olan Dr. Thomas Gordon tarafından oluşturulmuştur. Kendisi Gordon Uluslarası Eğitim’in kurucusu ve 1962 yılında bu programı başlatan kişidir. İletişim becerileri ve çatışma çözme yöntemlerini ebeveynlere, öğretmenlere, gençlere, şirket yöneticilerine ve çalışanlara öğretmede öncü biri olarak tanınır.


Etkili Anne-Baba Eğitim programı ebeveynler için ilk beceri temelli eğitim olarak bilinir. Dünyada 43 ülkede bir milyonun üzerinde ebeveyne bu eğitim verilmiştir.

Etkili Anne-Baba Eğitimi Semineri, Etkili Anne -Baba Eğitimi'ne devam ederek Workshop'ları almak isteyenler ya da bağımsız olarak Etkili Anne-Baba tekniklerini öğrenmek isteyen tüm eğitimci ve anne-babalar katılabilir.


Etkili Anne-Baba Eğitimi İçeriğiEtkili Anne-Baba Eğitimi ebeveynlere, çocukları ve hayatlarındaki diğer önemli kişiler ile ilişkilerini geliştirecek bir felsefe ve iletişim becerileri öğretmek amacıyla hazırlanmıştır.



KIMLER KATILABILIR?


Her anne-baba ve çocuklarla çalışan eğitimciler katılabilir. Eğitim okul öncesi, ilkokul, lise çağı fark etmeksizin her yaş çocuğun ihtiyacına hitap eder. Anne ve baba dilerse birlikte katılabilir.


EĞITIMIN TARIHI VE SAATLERI:



3 KASIM 2012 , Cumartesi 9:30-12:00

İrtibat: 0212 265 25 85

Eğitmen: Psikolojik Danışman Tansu Oskay (Gordon Enstitüsü sertifikalı uzman eğitmeni)



Eğitimin Yeri: BUMED ( Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği) – Rumeli Hisarı / İstanbul  

Hiç yorum yok: